Forrest Gump 1994

دانلود زیرنویس فیلم Forrest Gump 1994

8.8 / 10
بازدید: 25.7 هـزار
دیدگاه: 2
هماهنگ با نسخه BluRay
  • سال تولید : 1994
  • زبان : انگلیسی
  • محصول کشور : امریکا
  • کارگردان : Robert Zemeckis
  • ستارگان : Tom Hanks ,    Robin Wright ,    Gary Sinise
  • مترجم زیرنویس : علی يگانه مقدم

فیلم فارست گامپ (به انگلیسی: Forrest Gump)، فیلمی آمریکایی به کارگردانی رابرت زمکیس محصول سال ۱۹۹۴ پارامونت پیکچرز است. فیلم بر پایه رمانی به همین نام اثر وینستون گروم ساخته شده‌ است. فارست گامپ یک موفقیت عظیم تجاری بود به طوری که در مجموع توانست ۶۷۷ میلیون دلار در گیشه جهانی کسب کند و تبدیل به پر فروش‌ ترین فیلم آمریکا در آن سال شود. فیلم Forrest Gump 1994 نامزد دریافت ۱۳ جایزه اسکار شد و از این تعداد ۶ جایزه را شامل جایزه اسکار بهترین فیلم، بهترین جلوه‌ های ویژه، بهترین کارگردانی و جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد برای تام هنکس را بدست آورد. در لیست ۲۵۰ فیلم برتر تاریخ سینما در سایت بانک اطلاعات اینترنتی فیلم‌ ها این فیلم در رتبه 12 قرار دارد. این فیلم همزمان با فیلم موفق رستگاری در شاوشنک و فیلم داستان عامه پسند (در یک سال) ساخته شد و تقریبا در تمامی جایزه‌ های اسکار با این فیلم رقیب بودند. فارست گامپ در همه رقابت‌ ها پیروز شد و در این سال رستگاری در شاوشنک موفق به کسب هیچ جایزه ای نشد. البته بعدها در لیست ۲۵۰ فیلم برتر تاریخ سینما در سایت IMDB که بر اساس رای مردم است، رستگاری در شاوشنک در رتبه ۱ و فارست گامپ در رتبه ۱۲ قرار گرفت.

در خلاصه داستان فیلم Forrest Gump 1994 آمده است، فارست گامپ (تام هنکس)، مرد ساده‌ دلی است که در ایستگاه اتوبوسی منتظر نشسته‌ است. با آمدن خانمی، خود را معرفی می‌ کند و داستان زندگیش را تعریف می‌ کند. فارست کودکی با بهره هوشی پایینتر از همسالانش است و تمام دنیایش مادرش (سالی فیلد) که حوادث اطرافش را با زبانی ساده برایش توصیف می‌ کند. او در کودکی مجبور به استفاده از اسکلت و داربست فلزی بود که به پایش بسته می‌ شد. بچه‌ های هم سالش او را دوست نداشتند. اما یکی با او همبازی شد: جنی. طی حادثه‌ ای، آن اسکت مزاحم فلزی در هم می‌ شکند و توانایی فارست در دویدن پدیدار می‌ شود. فارست که حالا بالغ شده در راگبی به افتخار می‌ رسد. جنی جوان (رابین رایت پن) که هرگز از مهر پدر الکلی‌ اش بهره‌ ای نداشته، آرزو دارد خواننده کانتری شود. او دختر سر به راهی نیست و حتی در یک بار نا مناسب خوانندگی می‌ کند. در روزهای جنگ با ویتنام، فارست به ارتش می‌ پیوندد. هنگام خداحافظی، جنی از فارست می‌ خواهد شجاع نباشد و هر وقت خطری بود فقط فرار کند، اما…

عناوین برگزیده

The Best Offer on Subkade

لینک‌های دانلود زیرنویس

Subtitle Download Links
(لینک غیر مستقیم)
  • زیرنویس فارسی زیرنویس فارسی
  • زیرنویس انگلیسی زیرنویس انگلیسی
    • برای دانلود زیرنویس انگلیسی، می‌بایست اشتراک ویژه تهیه کنید.

      اشتراک ویژه

پیشنهاد امروز

The Best Offer on Subkade

ثبت دیدگاه جدید

Post a New Comment
  • دیدگاه‌هایی که حاوی الفاظ رکیک و توهین آمیز باشند، منتشر نمی‌شوند.
  • دیدگاه ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیران سایت منتشر خواهد شد.

دیدگاه کاربران

User all Comments
  • واقعا دستتون دردنکنه و خداقوت و یک دنیا ممنون. که هر دو لینک مستقیم و غیرمستقیم رو گزاشتید. با اینکه لینک غیر مستقیم فقط چند ثانیه وقت میگیره ولی بازم لینک مستقیم هم گزاشتید ولی من برای حمایت از سایت خوبتون تا بتونم از لینک غیرمستقیم دانلود میکنم.