دانلود زیرنویس سریال The Americans

8.4 / 10
بازدید: 15.9 هـزار
دیدگاه: 0
تمامی نسخه های سریال
  • سال تولید : 2013
  • زبان : انگلیسی
  • محصول کشور : امریکا
  • کارگردان : Joseph Weisberg
  • ستارگان : Keri Russell ,    Matthew Rhys ,    Keidrich Sellati
  • مترجم زیرنویس : مشخص نیست!

سریال آمریکایی‌ ها (به انگلیسی: The Americans)، یک مجموعه تلویزیونی است که توسط جو وایزبرگ افسر سابق سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) ساخته شده است. اولین قسمت این مجموعه در ۳۰ ژانویه ۲۰۱۳ در شبکه کابلی اف ایکس پخش شد و تا ۱ می ۲۰۱۳ فصل اول آن تمام شد. فصل دوم این مجموعه در ۲۶ فوریه ۲۰۱۴ به روی آنتن رفت.

داستان سریال در دهه ۱۹۸۰ و در زمان جنگ سرد می‌گذرد و زندگی الیزابت و فیلیپ جنینگز را نشان می‌دهد که دو مأمور مخفی کا گ ب از شوروی هستند که به عنوان یک زوج آمریکایی در ویرجینیای شمالی در حومه شهر واشینگتن با فرزندانشان زندگی می‌کنند. همچنین در همسایگی آنها فردی به نام استن بیمن از مأموران اف‌بی‌آی اسکان دارد.

سریال در رابطه با زندگی شخصی و کاری خانواده جنینگز است که بعضی مواقع اتفاقات دنیای واقعی را نیز در داستان سریال وارد می‌کنند. سازنده مجموعه عقیده دارد که موضوع اصلی سریال دربارهٔ یک ازدواج است.

آمریکایی‌ها که توسط جو وایزبرگ افسر سابق سیا ساخته شده با وجود فضای جاسوسی در فیلم سعی در تعریف داستان یک ازدواج را دارد و هسته اصلی داستان ازدواج فیلیپ و الیزابت است که تلاش می‌کنند با وجود مشکلات فراوان همراه با فرزندانشان زندگی مشترک خود را حفظ کنند.

کار کردن وایزبرگ در سازمان جاسوسی آمریکا که خود آن را اشتباه خوانده به او کمک کرد تا داستانهای بسیاری را در مجموعه گسترش دهد که بعضی از آنها بر پایه واقعیت بودند. همچنین روشهای بسیاری را مانند پروتکل‌های ارتباطی در جاسوسی را که از تمرینات خود یادگرفته بوده در مجموعه نشان می‌دهد.وابزبرگ داستان‌های زیادی از جاسوس‌های مختلف که در خارج از کشور کار فعالیت می‌کردند و در کنار آن زندگی و خانواده تشکیل داده بودند، شنیده بود و علاقه داشت که این داستان‌ها در در قالب یک مجموعه تلویزیونی عرضه کند. وایزبرگ همچنین توسط دستگاه دروغ‌سنج در سازمان جاسوسی آمریکا (سیا) تست شده و از او پرسیده شده بود که “آیا برای اطلاعات جمع کردن برای این فیلم عضو سیا شده بوده؟” که جواب او منفی بوده است.

وایزبرگ از اتفاق «برنامه اشتباه» که طی آن ده جاسوس روسی دستگیر شده بودند برای نوشتن قسمت اول داستان الهام گرفته بود. او در تحقیقات خود از یادداشت‌های یکی از مأموران کا گ ب در زمان جنگ سرد به نام واسیلی میتروخین و بعضی از همکاران سابق سیا استفاده کرد.

یکی از تهیه‌کنندگان به نام گراهام یوست پس از خواندن رمان وایزبرگ به نام یک جاسوس معمولی فهمید که وایزبرگ در حال نوشتن یک قسمت آزمایشی برای یک مجموعه تلویزیونی در سبک جاسوسی است. یوست داستان قسمت آزمایشی را خواند و به نظر بسیار خوب بود و تصمیم به توسعه این مجموعه گرفت

عناوین برگزیده

The Best Offer on Subkade

لینک‌های دانلود زیرنویس

Subtitle Download Links
(لینک غیر مستقیم)

پیشنهاد امروز

The Best Offer on Subkade

ثبت دیدگاه جدید

Post a New Comment
  • دیدگاه‌هایی که حاوی الفاظ رکیک و توهین آمیز باشند، منتشر نمی‌شوند.
  • دیدگاه ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیران سایت منتشر خواهد شد.

دیدگاه کاربران

User all Comments

دیدگاهی برای این زیرنویس ثبت نشده است.