V for Vendetta 2005

دانلود زیرنویس فیلم V for Vendetta 2005

8.2 / 10
بازدید: 22 هـزار
دیدگاه: 1
هماهنگ با نسخه BluRay

فیلم وی مثل وندتا (به انگلیسی: V for Vendetta)، فیلمی هیجان انگیز محصول سال ۲۰۰۵ به کارگردانی جیمز مک‌ تیگو و نویسندگی واچوفسکی‌ ها است. این فیلم بر اساس داستان کمیک دی‌سی ورتیگو به همین نام و توسط آلن مور و دیوید لوید ساخته شده است. هوگو ویوینگ نقش وی که یک جنگجوی آنارشیسم است را بازی می‌ کند. وی تلاش می‌ کند تا از طریق اقدامات تروریستی انقلاب کرده و حکومت را سرنگون کند. همچنین ناتالی پورتمن نقش ایوی را بازی می‌ کند. ایوی زن جوان طبقه کارگر است که در مأموریت‌ های وی با او همراه می‌ شود. استیون ری نیز نقش کاراگاه پلیسی را بازی می‌ کند که در پی دستگیری و توقف فعالیت‌ های وی است. از وی مثل وندتا توسط بسیاری از گروه‌ های سیاسی به عنوان تمثیلی از ظلم و ستم یاد شده‌ است. آزادی خواهان و آنارشیسم‌ ها از آن برای ترویج عقاید خودشان استفاده کردند. دیوید لوید اظهار داشت: صورتک گای فاکس دیگر یک نقاب معروف شده که در اعتراض‌ ها از آن استفاده می‌ شود و من از این بابت خوشحالم، به نظرم این نقاب منحصر به فرد است و در بین مردم رواج دارد.

داستان فیلم V for Vendetta 2005 در سال ۲۰۲۷ و در خلال دومین جنگ داخلی آمریکا رخ می‌ دهد. جهان در جنگ و آشوب قرار دارد، بیماری به نام ویروس سنت ماری در سراسر اروپا پخش شده است. در این هنگام پادشاه بریتانیا به عنوان یک نوردیک گرا و دولت پلیس به عنوان یک نئوفاشیسم توسط حزب نورسفایر به سرپرستی آدام ساتلر اداره می‌ شوند. مخالفان سیاسی، مهاجران، یهودیان، مسلمانان، کافران و بسیاری از افراد در اردوگاه‌ های کار اجباری زندانی و اعدام می‌ شوند. طبقات اجتماعی فاقد عدالت بوده و ایرلندی‌ ها از طبقه اجتماعی پایین‌ تری نسبت به نژاد نوردیک و بریتانیایی‌ ها برخوردار هستند و…

عناوین برگزیده

The Best Offer on Subkade

لینک‌های دانلود زیرنویس

Subtitle Download Links
(لینک غیر مستقیم)
  • زیرنویس فارسی زیرنویس فارسی
  • زیرنویس انگلیسی زیرنویس انگلیسی
    • برای دانلود زیرنویس انگلیسی، می‌بایست اشتراک ویژه تهیه کنید.

      اشتراک ویژه

پیشنهاد امروز

The Best Offer on Subkade

ثبت دیدگاه جدید

Post a New Comment
  • دیدگاه‌هایی که حاوی الفاظ رکیک و توهین آمیز باشند، منتشر نمی‌شوند.
  • دیدگاه ارسال شده توسط شما، پس از تایید مدیران سایت منتشر خواهد شد.

دیدگاه کاربران

User all Comments
  • اصلا خودت فهمیدی چی ترجمه کردی مزخرف ترین زیرنویس یک تو عمرم دیدم. جمله هاش اصلا مفهوم نداره اقلا یه دور از روش میخوندی!!!!